Saturday, December 18, 2010

TRIP BAWA ANAK-ANAK KE PERLIS

Sebagai tanda penghargaan kepada anak-anak yang berjaya mendapat 5A dan 4A, PIBG berbesar hati untuk sponser sepenuhnya perbelanjaan ke Perlis. Sepatutnya dijadualkan pada 11-13 Disember yang lepas. Atas alasan yang tidak dapat dielakkan ditunda pada 24-26 Disember 2010 nie. Terpaksa lah aku batalkan kursus Laman Web pada 25 & 26 nie. Asalnya tarikh kursus tersebut pada minggu nie.... tapi ditunda ke minggu depan. Tak ada rezeki.

Rombongan ke Perlis nie membabitkan 30 orang murid dan 10 orang guru pengiring... termasuk lah aku sorang he he he he... bab berjalan aku tak tolak.... tambah pulak disponser... dah tu tempat aku tak pernah sampai. Kira nie kali pertama lah aku ke Perlis. Kami akan ke sana dengan menaiki Keretapi Tanah Melayu.

Jika ada masa terluang nanti boleh jumpa kawan lama kat sana. Banyak kali dia ajak naik ke sana... tapi belum berkesempatan. Trip ke Perlis merupakan penutup tirai 2010. Terima kasih kepada cikgu Azrizal yang bertungkus lumus menguruskan trip nie. Diharap perjalanan program di sana nanti berjalan dengan lancar.

Bukan minta dibalas budi yang diberi...
Cukup lah sekadar diri dihargai...

0 ulasan: