Wednesday, January 26, 2011

RANCANGAN TAHUNAN

Perancangan Tahunan bagi setiap mata pelajaran perlu ada... penting tu... kalau tak ada macam mana nak buat RPH (rancangan pengajaran harian ).Perancangan Tahunan nie sebenarnya perlu ikut takwim sekolah masing-masing.

Aku sebenarnya begang jugak... bila ada sesetengah pihak tu... bukan main sombong lagi dengan apa yang mereka miliki. Oleh kerana ada seorang rakan kami minta soft copy daripadanya... kecoh satu sekolah.... siap call PK tu... nak beritahu yang cikgu sekolah nie pe sedut kat sekolah dia. Kalau ko rasa hebat dan terbaik... terpulang lah. Tapi aku tetap akan cakap sekolah aku yang terbaik.

Setakat kekawan nak minta bahan yang boleh dikongsi tu... aku beri je.... bukan untuk orang lain pun... untuk membangunkan generasi kita jugak. Nasib baik lah aku tak ada kawan yang kedekut macam tu.

Kepada kekawan yang masih mencari format Perancangan Tahunan boleh le tengok kat sini. Setiap tahun kami akan agihkan tugas untuk membuatnya. Format kami ikut yang telah disyorkan oleh jemaah nazir.

Jangan lupa...
Hari nie kita berada di atas.... esok lusa tak tahu lagi...
Bukan apa, takut tak ada orang nak bantu....
Dek kerana perangai kita yang bongkak dan sombong tu...

0 ulasan: