Thursday, January 27, 2011

WATIKAH PERLANTIKAN PENGAWAS SIBER DIDIK

Bergambar bersama dengan pengawas siber didik sesi persekolahan 2011 selepas majlis penyampaian watikah perlantikan. Sebenarnya gambar minggu kedua persekolahan lagi.... dek kekangan masa yang dihadapi terpaksalah ditangguhkan sementara waktu untuk diuploadnya.

Terima kasih kepada setiausaha aku... Ustaz Faizal yang banyak membantu dalam usaha mempertingkatkan lagi pengurusan dan mengemaskini segala bagai fail Unit ICT.

Minggu nie sedihnya sebab aku telah dihalau... segala barang aku yang berada di bilik GPM ... telah dihantar ke bilik baru aku di Siber Didik. Sejak beberapa tahun kebelakangan ini aku memang tak ada tempat di bilik guru. Kekawan akan jumpa aku time sarapan pagi... tak pun waktu rehat di kantin. Jika tiada urusan.... memang aku jarang nak menjengah ke bilik guru... mahu pun ke pejabat.

Aku nie, sebenarnya dengan semua orang boleh masuk. Cuma di Siber Didik nie... hanya aku seorang je cikgu perempuan... yang lain cikgu lelaki... geng depa tu rajin melepak kat sini... ops... bukan melepak....nanti ada pulak orang salah anggap.... maksud aku duduk di sini, masa waktu free tu.

Aku tak kisah pun sebenarnya... tapi tu lah takut ada orang yang kisah. GB pun ada juga menyuarakan agar ajak sorang lagi kawan temankan aku.... he he he... sebenarnya tak jadi masalah.... sebab bilik nie, boleh dikatakan setiap waktu digunakan oleh cikgu-cikgu sama ada sesi pagi mahu pun sesi petang.

Dalam kerjaya menuntut banyak komitmen...
Ketekunan dan kesabaran akan membuahkan hasil...

0 ulasan: