Wednesday, March 2, 2011

ULANG TAHUN KELAHIRAN

Semalam genap lah umur ku yang ke 33 tahun. Terima kasih kepada kekawan sekerja, kekawan semaktab, kekawan TUDM, kekawan blogger, kekawan masa keja part time, kekawan facebook, kekawan sekampung dan anak-anak murid yang telah memberi ucapan. Terharu aku tengok ucapan di facebook mencecah 100 orang.








Terima kasih kepada mereka yang belanja makan semalam dan hari ini... terima kasih kepada mereka yang memberi hadiah... jauh hadiah yang dibeli tu. Terharu aku menerimanya.

Semalam juga aku menerima banyak panggilan... bukan ucapan besday tetapi panggilan ingin mengadu, berkongsi masalah dan meminta bantuan aku... seawal 7.30 pagi hinggalah penutupnya 9.30 malam... aku bukan kaunselor tetapi bila kekawan minta tolong aku rasa dah menjadi tanggungjawab.... bila kekawan gembira semalam aku pun turut berasa gembira.

Semalam hari untuk orang bernama su.... ketiga-tiga kawan aku semalam bernama su yang mengadu masalahnya.... semalam saja aku menerima 5 masalah.... hanya satu saja yang dapat aku selesaikan... yang lain aku hanya dapat mendengar sahaja. Aku hanya mampu memberi pandangan. Tiada masalah yang tidak boleh diselesaikan.

Hari kelahiran bukan untuk dirai...

Sehingga lupa diri...

Tetapi untuk diingati...

Supaya hidup lebih diberkati..









2 ulasan:

~Insan Biasa~ said...

selamat panjang umurmu sahabat...
semoga segera bertemu jodohmu...

i love you my dear friend....
semoga rahmat Allah sentiasa bersamamu.

eeeda said...

Terima kasih...