Thursday, May 5, 2011

PEMBERITAHUAN PANGGILAN TEMUDUGA SPP

Malam tadi, aku ditegur oleh rakan OUM di fb... bertanyakan mengenai temuduga spp. Kekawan lain ramai yang dah dapat panggilan temuduga... siapa daftar awal... dapat lah temuduga awal... aku daftar dah lewat... so adil lah kan.

So, malam tadi saja check... tak sangka... masa yang ditunggu-tunggu selama ini tiba jugak akhirnya. Gembira bangat... berdebar tu, tetap ada.

Kerjaya cikgu nie terlalu istimewa...
nak masuk belajar kena temuduga...
nak lantik ke jawatan yang ditawarkan kena temuduga...
nak sambung belajar kena temuduga.... (PKPG)
nak lantik ke gred baru, kena temuduga lagi...
meriah... meriah... dengan temuduga... tetapi cikgu-cikgu nie berdebar macam tu jugak. Termasuk lah aku.

Alhamdulillah berjaya jugak aku dipanggil untuk temuduga. Itu baru panggilan temuduga... nanti berdebar menunggu keputusan lah pulak...

Tarikh : 19 Mei 2011
Masa : 9.30 a.m
Tempat : Bilik Temuduga 15

Pepagi tadi aku tak sabar nak kongsi berita nie dengan kekawan.. aku call Fairus dan Kak Fatin kawan sama belajar dengan aku...bersemangat.

Lepas kelas pagi, member call... memang dah rutin dia setiap pagi akan call... tak sabar aku nak beritahu berita gembira nie... selama nie pun dia banyak menyokong aku dari belakang... tak sangka dia pun ada berita gembira jugak... rupanya dia diamanahkan untuk memangku jawatan dan tugas di tempat kerjanya. Ketuanya percaya yang dia boleh lakukan kerja berkenaan. Tahniah juga buat dirimu.

0 ulasan: