Thursday, August 18, 2011

TAHNIAH KERANA DINAIKKAN PANGKAT

Tahniah kepada Kak Wan Pidura kerana hari ini telah menerima surat kenaikkan pangkat sebagai Penolong Kanan. Aku sebagai kawan tentunya berasa bangga dengan berita ini. Dalam kegembiraan sebenarnya terselit perasaan sedih... sehingga aku tidak dapat mengawal perasaan di kala aku berkesempatan berjumpanya untuk mengucapkan tahniah. Air mata aku nie, jarang menitis... tapi kali nie aku tewas... kesedihan dalam kegembiraan.

Aku sedih kerana akan kehilangan rakan sekerja... seorang kauselor... yang sentiasa berada di sisi aku ketika aku memerlukan seseorang untuk mendengar luahan hati ini. Walau pun selepas ini kami masih boleh berjumpa... namun tetap tak sama... semasa berada di depan mata... dengan sebaliknya selepas ini.

Saja aku copy daripada blog kesayangannya... segala kenangan di sksb terselit di sini. Aku happy sangat... gambar aku banyak diabadikan di sini...

Sekali lagi tahniah buat Kak Wan... 'Jika kita berada di atas jangan lupa orang bawah'... antara ungkapan yang selalu keluar daripada mulut aku dan dia... Tak sangka ianya menjadi kenyataan.

Kalau kita sayangkan seseorang, biarkan dia pergi dengan tenang.

0 ulasan: