Wednesday, September 14, 2011

PERCUTIAN KE TERENGGANU

Hari nie merupakan hari terakhir peperiksaan UPSR... lega rasanya... berdebar tu akan muncul kembali, bila tiba time keputusan keluar nanti. Janji, yang dekat nie dah selesai... Esok mula bercuti selama 3 hari... so aku ambil kesempatan nie untuk merehatkan minda di Kuala Terengganu. Flight aku esok pada pukul 7.00 pagi.

Minggu nie aku rasa bersyukur sangat... segala yang dirancang berjalan dengan baik. Alhamdulillah, Allah s.w.t permudahkan segala urusan aku... dari awal perancangan sehinggalah tiba pada hari kejadian. Penantian aku selama sebulan lebih tidak sia-sia... kerana aku dapat berjumpa dengan seorang yang sangat aku kagumi keperibadiannya.

Kesudiannya untuk bertemu dengan aku... amat dihargai.

Malam nie, aku nak kena hantar member di Hentian Jalan Duta... basnya ke Kedah akan bertolak pada pukul 8.30 malam... lepas tu aku akan terus ke Cheras Utama... umah kakak aku... so, esok dekat sikit nak ke LCCT. Harap pergerakan di sana nanti berjalan dengan lancar.

Semalam Ustaz dah beri GPS yang aku akan gunakan sepanjang berada di sana... supaya senang... tak ada lah makan langsat. GPS nie dah lama aku beli ... tapi aku nak ke mana sangat... time macam nie nak kena ada... kalau tak, Ustaz je lah yang guna... dia selalu ke hulu ke hilir.

Jalan-jalan lihat pemandangan...
Beroleh ketenangan luas pandangan...

Jalan-jalan tengok sekitar...
Cari pengalaman jangan gentar...

0 ulasan: