Tuesday, November 22, 2011

SEKITAR HARI ANUGERAH CEMERLANG SKSB

Pada 19 November 2011, sekolah aku telah pun selesai mengadakan majlis Hari Anugerah Cemerlang dengan jayanya. Pada hari berkenaan juga telah diadakan Jamuan Akhir Tahun Kelab Staff Sksb bertempat di kantin sekolah.

Dua dari kanan, Pn. Zubaidah selaku penyelaras untuk Hari Anugerah untuk 2 tahun berturut-turut... dan dibantu oleh Pn. Sharizan yang berbaju puple tu... tahniah my friend. Tahun lepas aku jurugambar... tahun nie dia suruh aku pilih sendiri... aku nak ajk yang tak pernah aku buat... so boleh cari pengalaman... tahu tak ajk apa??? kalau aku cakap pun hang pa gelak.... AJK Hadiah untuk VIP... last sekali nama atas kertas je... apa pun aku tak buat.. bunga semua kawan aku yang buat... tak pe tahun depan yang lebih mencabar aku nak.

Siap sedia menunggu kehadiran tetamu jemputan... jap lagi siap lah kena tabur dengan bunga...

My boss bersama staffnya di hadapan dewan... semua tu orang kuat sekolah...
Dari kiri, Cikgu Mohd Noor, Ustaz Jakaria, Cikgu Rozamruni, Cikgu Kamis, My Boss dan Cikgu Shafie.

Tahun nie persembahan Hari Anugerah... temanya tarian...

Guru yang bertanggungjawab melatih murid-murid untuk persembahan... tahniah kepada cikgu Fauzana dan Cikgu Sharul Aida.

Comel je... dengan jubah masing-masing... aku bila lah gamaknya nak merasa pakai jubah nie... nie yang bersemangat nak sambung master... teringin gak nama disebut di dewan besar... masa diploma tak datang.... masa degree tak datang.... master confirm kena datang... tapi tu lah bila nak buat nie...

Nie pun murid-murid yang akan membuat persembahan tarian... kepada sesiapa yang nak jemput untuk buat persembahan semasa majlis kenduri kahwin tu... boleh lah berurusan dengan cikgu yang melatih. Aku difahamkan mereka nie ada juga dapat show untuk majlis perkahwinan.

2 ulasan:

fikrloveislam said...

Cikgu kamis tu cikgu sains masa sy darjah 6 di SK Selayang Bharu 1 tahun 2002. Allah.. Rindunya pada beliau..

Unknown said...

Betul lah tu orgnya.