Wednesday, July 13, 2011

KEPUTUSAN TEMUDUGA DG41

Lega sangat bila dah dapat keputusan temuduga spp DG41... dah pun DIPERAKUKAN LANTIKAN TETAP. Sebab ada kawan, suaminya tak lulus temuduga... aku temuduga 19 Mei... suaminya 20 Mei... mungkin ada hikmah tu.

Sebenarnya aku dah standby duit dari bulan lepas untuk belanja si dia, kalau lulus temuduga... sebelum nie aku langsung tak berpeluang belanja si dia makan. Seingat aku baru sekali aku belanja si dia makan ikan bakar di Pantai Pragratis, Jogjakarta bulan 4 yang lepas... lepas tu keluar makan, si dia yang belanja... ikutkan si dia nak minta aku belanja ikan bakar.

Hari Khamis je mesti aku akan teringatkan si dia... setiap kali lalu pekan Meru... aku akan teringat MC Donal di mana tempat kami selalu makan... bersembang lepas waktu kerja. Tapi kini tiada lagi saat-saat indah tu... semuanya tinggal kenangan... si dia nie memang suka sangat Big Mac... pernah si dia ke Hong Kong 5 ari... turun je flight di Penang, macam orang kebulur... si dia boleh habiskan 2 burger Big Mac.

Hari nie merupakan hari ke 17 si dia berada di negara orang... aku harap si dia bertambah tabah menghadapi dugaan yang ditentukan untuknya.

6 ulasan:

SweetLikeWhat said...

oh tahniah lulus temuduga tu... :D

eeeda said...

Terima kasih atas ucapan...

Cikgu Musi said...

tahniah kak eeda....

eeeda said...

Terima kasih...

onnie said...

tahniah!

emmm, ada jugak yg gagal t/duga ke?

eeeda said...

Ada rupanya... kita ingat semua orang akan lulus...