Sunday, June 8, 2014

TRIP JAKARTA - PUNCAK - BANDUNG

Trip Jakarta - Puncak - Bandung telah dikelolakan oleh rakan lama aku... Cikgu Rosidah. Bukan senang nak pikul tanggungjawab yang besar... sebagai pengerusi kelab staff tentunya ingin memberi yang terbaik kepada ahlinya. 

Pada 29 Mei -2 Jun 2014 merupakan tarikh yang bersejarah dan memberi 1001 pengalaman baru kepadanya. Bukan senang hendak uruskan travel yang melibatkan ahli yang ramai... tentunya banyak kerenah dan cabarannya.

Dia ada minta pendapat daripada kekawan untuk melancarkan perjalanan... tetapi kami hanya berpengalaman bergerak dalam kumpulan yang kecil je... aku sendiri hanya mampu memberi pandangan dan cadangan berdasarkan pengalaman. Dia telah memilih penerbangan KLM dan aku difahamkan harga tiket pada tarikh berkenaan lebih murah berbanding dengan penerbangan yang lain.

Aku mencadangkan agar dia ambil travel agensi Kita Holidays Travel & Tour Indonesia... sebab aku pernah menggunakan travel berkenaan... perkhidmatan yang ditawarkan memang puas hati. 

Aku cadangkan travel nie... macam aku ada share... sebenarnya, ada dikalangan kita yang ingin dan tercari-cari agent travel untuk trip mereka... so kalau singgah ke sini, sekurang-kurangnya dapat membantu mereka. 

Kawan aku tu memang puas hati...
"farid.. akak memang puas hati dan tak malu nak cadangkan kepada orang lain.. kawan-kawan akak pun puji dan seronok sangat trip nie"


Cikgu Rosidah (pengurus trip) duduk berdiri di bahagian atas sebelah kiri sekali. 



Antara tempat yang mesti dikunjungi jika ke Bandung... Taman Visata Alam Tengkuban Parahu




Apa yang seronoknya bercuti????
Pengalaman yang dilalui terlalu mahal untuk dinilai.

5 ulasan:

wakgelas said...

wahh sonoknyer gi bandung uools., ehHHee

eeeda said...

Bandung syurga membeli-belah...

TIARA TOURS said...

Melawat ke Medan dan tasik toba , sila dicuba layanan dari TIARA TOURS
Harga pakej sangat murah dengan layanan best

Sila contact wa : +62 853 5898 2828 atau hantar email tiaratoursindonesia@gmail.com

Sila click www.tiaraasia.com

Unknown said...

Seronoknyer hahaha

Download film HD

Unknown said...

awesome tripz


Download film subtitle indonesia