Saturday, January 17, 2009

DULU & KINI

Pengakap tetap dihati...dari zaman sekolah rendah...sehingga lah ke ari nie....kat atas tu....kawan aku Siti Noraini Mohd Isa....kami kenal masa sama2 pergi berkhemah di Kuala Lipis tahun 1992....sampai sekarang kami berhubung...
Kawan aku tu....bkn jenis cepat lupa kawan..walaupun sekarang dia dah berjaya...tapi tetap ingat kat kawan dia sorang nie.....

Sebelah tu gambar aku masa tingkatan 5...nampak baik je...pengawas lah kata kan...kalau tak...hanya kawan2 aku je yang tahu....

Eja tu...aku ambil gambar dia kat TV...tu nampak tv2....

1 ulasan:

saintis said...

bangga aku ada gak sorang kawan yg setiap pada pengakap. tepuk chiker poker sikit..hahahah....anyway gambar ko pakai baju pengakap tu mcm pegawai la plk. aktif lagi ke skrg ni?