Saturday, January 17, 2009

ROAD RUN SKSB

Sekolah sksb cukup bertuah kerana mpy juruacara yang berbakat besar....cikgu Mohd Nor dgn K.Aby gandingan yang cukup serasi...

Lepas acara road run...ada lagi taklimat oleh GB...bukan apa suruh buat persediaan sblm pemantau oleh jemaah nazir datang.

Wajah2 ceria murid yang berjaya.....jangan jelous ya....nampak gaya umah Hijau ada potensi nak menang lagi tahun nie....tengok cikgu dia......

Sebelum acara road run bermula...biasa lah mesti ada senaman regangan...kali ini dikelolakan oleh guru2 praktikum KPLI....guru2 pun bersemangat jugak....

Kami sempat buat 2 kali latihan pada hari rabu....ari nie 17 Januari 2009...dah acara kemuncaknya.....

2 ulasan:

saintis said...

cikgu pratikum gak yg kena...huhuhu.. nasib baik la aku tak pratikum sek ko..hahah...

~Insan Biasa~ said...

ale saintis....itu dah memang adat cikgu praktikum la...heehhe