Tuesday, August 25, 2009

TERIMA KASIH


Pada minggu lepas keta aku masuk wad lagi... apa boleh buat dah tiba masanya. Kali nie terpaksa kena tinggal kat bengkel. Nasib baik ada su, dia lah yang tolong hantar dengan Aishah. Bukan jauh pun kat Subang Perdana je, tapi kalau tak ada orang nak tolong hantar....jenuh jugak aku. Dah lah kawasan kilang mana nak cari teksi ... Ini kali 3 keta aku masuk pusat service proton... problem yang sama... harap2 lepas nie dah tak ada masalah mati masa drive lagi.... dah tukar seketul tu... balik kg ari sabtu tu..rasa mcm naik keta baru je...Ari jumaat tu, Aishah pulak yg tolong aku ge ambil keta....Terima kasih su dan Aishah..

5 ulasan:

suara said...

Salam eeda...
Su punye kereta pun masih kat ICU. Entah boleh sembuh sebelum raya ke tak. huhuhu

~Insan Biasa~ said...

hehe kete aku dah kuar wad dah...settle...baru lega hati.

relevan said...

Kalu tak leh sembuh kereta cara perubatan moden..moh bawa berubat kg..jumpa dukun ke bomoh ke..he he

eeeda said...

relevan,
Koi, tak pernah dengar pulak keta boleh sembuh dengan berubat kg....

Cikgu Zailani said...

Hai...
Kereta ni keperluan tau.
Kalau selalu rosak pun susah
Ambik kereta baru je ...
Senang hati.
tentu2 3 atau 4 tahun tak rosak