Wednesday, May 13, 2009

KAWAN OH KAWAN

Kawan aku nie...lain daripada yang lain, pelik memang pelik. Kalau sekali dia cakap tak boleh percaya bulat2...sebab selalunya banyak yang melawak....tu anak dia belum lagi sekolah dah pandai melawak mcm mak dia...ha ha akak jangan mare ya...tapi tak pe cakap apa pun kat blog nie akak bukan tahu....sebab akak belum belajar buka lagi kan....Kak ana nie org seni, tu yang banyak sabar.....

Iman nie, kalau cakap dengan dia memang tak kering gusi dibuatnya....aku memang suka melayan budak-budak nie...kadang2 tu aku terpaksa turunkan level sama dengan budak pra sekolah...sebab nak melayan anak2 nie...bermain bola lah, bermain game ps3 la....janji bahagia....otak pun releks je....

3 ulasan:

izman said...

selamat hari guru eeda.

award dan tag ko nanti aku buat. he.3x

eeeda said...

Terima kasih...

amirul said...

assalamualaikum cikgu.saya Fikr dari kelas 6mawar =_="