Thursday, May 7, 2009

PERSEMBAHAN HARI GURU

Setiap tahun memang ada je persembahan daripada kalangan guru2....seingat aku la kan, aku tak pernah pun sertai...yang aku sertai hanya yang melibatkan semua guru...kerana terpaksa.... itupun menyanyi lagu 'Kami Guru Malaysia'.

Kali nie...keng kawan pujuk lagi...tapi aku rasa tak berjaya kot....suruh aku menari, memang kantoi le...malu aku, nanti semua murid dok gelak kat aku je....aku jadi pemerhati dah la....Tahun sebelumnya depa ajak aku buat persembahan dengan memetik gitar... belajar punya belajar sampai sudah tak dapat... gitar dah lama beli, belajar tak dapat2... bukan jenis seni kot.

Minggu nie, lepas kelas sibuk lah keng kawan berlatih menari... tadi aku dok cari kamera nak snap, tak sempat nak snap dah habis berlatih. Keng kawan dah tahu, "farid datang tak ada keja lain lah tu...nak ambil gambar" tahu tak pe kan..

3 ulasan:

~Insan Biasa~ said...

ko ade gitar? huhuu leh la ajo aku petik gitar, aku pun teringin nak ade kemahiran tu...

eeeda said...

Memang aku ada gitar. Org baik hati, bagi pinjam udah segan nak ambil balik...aku pun tak pandai pun...dulu sempat malam2 aku belajar dgn jiran aku...tak dapt2 pun...

zanna803@yahoo.com.my said...

amboiiii, tu nak tunjuk baik hati ke mengungkit. su tau , su yg pinjam gitar utk persembahan hari guru dulu. k. farid ni memang tah apa2, dulu mlm2 kami blajar main gitar dgn org sebelah tp last2 su yg pandai. tak kira la sebuah lagu pun jd la. apapun terima kasih kpd guru muzik kami iaitu rasyid yg sekarang sudah kawin. tdk lupa juga kpd cg rasyid sksb yg mengajar ku main gitar utk persembahan hari guru 2006.