Wednesday, March 18, 2009

CUTI SEKOLAH

Bab cuti semua orang suka...termasuklah aku...tapi kali nie cuti tak ke mana pun...balik kg pun 2 ari je....Sabtu dan Ahad je...bukan banyak kerja sangat pun...kelas tambahan tahun 6, 2 hari je Isnin dan Selasa...Ari nie....aku berkampung di Pusat Sumber seharian.....buat automasi. Kawan aku (Su) siap bawak anak umur 8 bulan...kesian pun ada...tapi kalau tak buat masa cuti...ari sekolah banyak keja lain. Dah 3 kali tukar Guru Media baru nak gerak automasi. Tahun nie, insya Allah boleh beroperasi. Kalau tak sepenuhnya pun....perlahan2 lah kan....ketua yang baru..barulah jalan.. banyak jugak buku aku dapat key in ari nie....lebih kurang 80 buah...Esok program aku nak ge tuisyen di Klang..

Sebenarnya aku nak try guna celcom broadband yang baru beli nie....tapi slow giler...ada 2 line je nie...buka apa senang nak cucuk kat mana2 komputer kat sekolah. Lepas nie aku nak kumpul duit beli labtop baru....baru seronok le....barulah selalu boleh update blog den.....setiap hari akan ku tulis...catatan harian, luahan rasa....apa yang ku rasa.... apa yang penting coretan aku ini tidak membuatkan ada yang terasa.

0 ulasan: