Monday, March 2, 2009

DEMAM KERJA KURSUS

Apa dah jadi nie...asyik2 setiap sem perangai sama je....buat keja last minute...Lepas tu mula lah tak tido malam. Nak hantar hujung minggu nie...alamak aku tak tido malam lah....Nasib baik boleh buat group oklah sikit....kalau tak jenuh aku....3 tugasan nak buat sendiri....Mana tak nya...yang mate nak cari orang tukang translit dalam B.I...susah jugak...orang tak pandai B.I nie....tu lah dulu cikgu Mahfuzah ajar tak mau dengar.....ha sekarang siapa susah...

Ari nie...nak sambut besday pun tak dapat...apa pun terima kasih lah kat kawan aku nie belanja makan....Ari nie...cuti tapi mcm tak cuti ....banyak keja....pada kawan2 yang sama perangai dengan aku...selamt berjaga lah....minggu nie...

Kak Fatin apa ceta asgmnt kita nie.....sambil tunggu akak terima email saya...sempat lagi mengedit blog....yang lama dah tak berusik...almaklumlah sibuk..gambar banyak nak masukkan nie...tak sempat je lagi....

5 ulasan:

Ticer Syah said...

tak aci tak aci.. aku kena wat sumanye individu siot..

~Insan Biasa~ said...

kita serupa...kita serupa.....aku pung kena wat individu LOL....and as usual....last minute macam korang gak....2-3 malam terakhir tak tidur aman....WakakakakakKAKakakak

eeeda said...

apa pulak tak aci nya... sama je dapat markah jugak kan...baru mencabar buat individu...

eeeda said...
This comment has been removed by the author.
eeeda said...
This comment has been removed by the author.