Monday, March 23, 2009

TENTERA DARAT



Sebenarnya nie gambar abang ipar aku semasa diberi peluang bertugas di UK....Nie.. abang ipar aku yang ketiga....Arwah abang ipar aku yang pertama juga seorang askar....abang ipar aku yang kedua seorang anggota polis...kira semua pakaian seragam lah....tu lah sebabnya aku berminat sangat dengan kerjaya sedemikian.... sebab di kelilingi oleh abang ipar yang beruniform.....sebenarnya segak orang beruniform nie....tu ah....dulu nak ingat nak cari yang beruniform jugak...tapi tak sangkut...sangkut kat orang lain.....jodoh kan...nanti ada orang marah pulak....dikatanya kita nie jenis tak boleh menerima hakikat ketentuan daripada Yang Berkuasa...Tapi kan...kalau tak handsome pun..kalau berpakaian tu....smart je....kemas...tambah pulak askar nie....pentingkan kekemasan...lagi lah...

3 ulasan:

mohd nor a.k.a saintis said...

ko belikan aje uniform kat dia sbg hadiah...smart la nanti jd.

.: mama cute :. said...

pak aku tak suke aku carik orang pakai uniform.. wakakkaa.. katanya kasar.. hoho. aku pon tak baper suker orang beruniform.. tak reti senyum.. asyik siyes aje... sungguh menakutkan.. hohoho..

eeeda said...

bila pulak aku nak pakai...setakat dalam umah baik tak yah...ok apa klu serius kena tempatnya....