Saturday, July 25, 2009

AWARD FROM SHAH & ANIS


1. Letakkan award di blog anda
Sudah semestinya....penghargaan

2. Bagi kat seplo orang yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra
Sapo aaa..Berikut adalah calon-calonnye..
Semua dah dapat......ada yang sesuai nanti aku bagi ah...

3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui 'backlink' dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda...
Payah jugak nie....aku tak belajar lagi....nanti aku cari sifu br boleh buat...

4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.
Belasah je lah...

5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada penerima anugerah.
Yang nie pun aku tak berapa nak faham.....

Sekian, macih.

1 ulasan:

KINGRPG said...

oh wow !!! this so cool really



http://www.kingrpg.net