Wednesday, July 15, 2009

LADAP


Pada hari Sabtu yang lepas telah diadakan perkembangan staff. Ada je aktiviti setiap hari Sabtu, 2 kali sebulan tu....hu...jenuh nak menolak nie...perkara yang aku paling tak suka bercakap depan rakan-rakan guru....depan murid ok je...terutamanya bab membebel hu...sejam pun tak pe....Kali nie nak ke, tak nak ke.... aku kena jugak lah bagi...Kak Wan dah bising suruh jugak.... sampaikan kpd guru2 semua....ha aku belasah je lah....

Ehsan kawan aku...ada jugak gambar masa aku bagi taklimat....terima kasih su....boleh akak buat kenangan...



Nie fasilitator school net sekolah yang baru melapor diri....bagus jugak kan ada dia ..aku nak ambil peluang untuk belajar apa yang patut dalam ICT...sebab minah nie bukan tetap kat sini...sampai 2010 je...Aku sanggup tunggu sampai petang...sebab nak dapatkan ilmu daripada dia nie....apa pun minah nie memang kelakar....ada je yang dia buat lawak...Ada penganti k.seha...dulu kak seha, memang laser tapi hatinya baik....susah2 kak seha....buat asgmnt k.seha....Kalau ada k. su ok juga....tapi ge kursus lah pulak...ah boring...nasib baik ada minah nie....


Terima kasih k. wan kerana tolong saya ari tu....bagi org yang terakhir bercakap...Nasib baik lah ada keng kawan yang macam nie......Kak wan nie bagus, apa pun boleh je.....aku je tak boleh2 lg, bila entah nak boleh bercakap kat depan nie....Susah jugak kan kalau tak berani nak bercakap kat depan nie....

9 ulasan:

~Insan Biasa~ said...

cite pasal takut/tak berani....hahah
aku dah terlepas....ada tak kau tgk n3 wak guru aku eeeda....n3 bertajuk "susahnya hidup"...n3 tu khas untuk aku tu....ngeh ngeh ngeh...

~Insan Biasa~ said...

dan aku nak dedikasi plak n3 tu pada ko....buleh kanss....ahaks

eeeda said...

Tapi ko kan tahu aku dari dulu pun takut nak bercakap kat depan....

sayha said...

waa... hebat le ko farid. dah boleh jd penceramah. Akak tabik le... apapun, ko masih muda... banyak lg yg akan ko tempuhi, mn tau esok2 jadi boss plak... kena la pandai dan berani bercakap.

eeeda said...

Tu ah saya tengah dok belajar nak jadi tegas sikit mcm akak....baru boleh jadi ketua... Saya suka cara akak... tapi tu ah tak habis lagi menuntut...akak dah blah..

su said...

ha ah..su pun byk blajar ngan kak seha..tapi tak habis tuntut ilmu lagi..kak seha dah kuar jauh jauh..huhu

kin hashim said...

kawan2 yg cikgu sekrg ni pun sibuk duk sebut LADAP nih...musim LADAP sekrg eh?

eeeda said...

Wajib semua orang kena ikuti LADAP...kena 7 jam....dalam setahun.

eeeda said...

su...
Tu ah masa ada kat depan mata tak dihargai...sekarang siapa yang rugi??? empunya diri