Tuesday, July 14, 2009

TEMAN


8 ulasan:

w@nliz said...

Siapakah teman yg dimaksudkan itu?

eeeda said...

Siapa lagi kalau bukan dalam gambar kat atas tu.....Nie mesti ingat yang dot..dot...

~Insan Biasa~ said...
This comment has been removed by the author.
~Insan Biasa~ said...

WWWaaargggggghhhhh....dah lah lagu sudirman. Aku nak nangis dahhhhhhh!!!
isk...isk...isk...

eeeda said...

Insan Biasa...

Alah lagu je...tak ada apa pun...aku suka lagu tu...tapi aku tak kan dpt dengar setiap kali buka laptop... almaklumlah laptop aku nie dah tua...

~Insan Biasa~ said...

yang nak buat aku nangis...bila baca bingkisan tu...tambah2 feeling bila ada lagu allahyarham sudirman tu.....isk isk

eeeda said...

Insan Biasa...
Setahu aku, ko yang pernah aku kenal susah nak menangis...sama mcm aku..hati batu.
Tapi bab nie sensitif lah pulak....

~Insan Biasa~ said...

heheh susah nak nangis time depan orang jerk....tapi kalau tepat kena ulu hati, ceh...menangis dalam le...cuba aku sorang2...hancus batu tu wei...hehehe