Thursday, July 16, 2009

PRINTER PUNYA HAL

.Susah betul kalau tak ada printer nie...banyak kerja tergendala, gara2 semua nak kena tunggu buat kat sekolah...kita dah biasa buat je print...lama jugak lah aku tak ada printer. Masa cuti sekolah bln 6 ari tu anak buah nak pinjam buat tugasan PMR...dah tu ada lagi keja tak siap...kesihan pulak aku nak ambil...tak pe lah beli yang lain je lah...Tapi tu ah, nak cari masa nak ge beli tu yang lamanya...dah dekat nak hantar asgment baru lah nak ge cari....(keja sendiri tak boleh buat guna harta kerajaan...laptop mcm mana?? harta kerajaan...yang nie aku pejam mata je lah...

Isnin ari tu...aku ajak si sulia nie....dia pulak tak ingat jalan...udahnya terpaksalah menyusahkan suaminya untuk ke sana....nasib baik lah si ezane nie memang minat benda2 mcm tu....ah boleh aje...aku segan gak....tapi tak pe untuk kali pertama....lepas nie aku dah boleh ge sendiri...Masa kami nak bayar parking kereta mesin pulak rosak....so kami pun buat bodoh, tak bayar...ha apa jadi lepas tu kenalah saman...mahal jugak rupanya saman kesalahan mcm tu pun....RM100 tu...dua minggu aku makan tu...

Mula2 berlagak tak nak bayar...nak buat bodoh je...tapi aku nie jenis yang tak senang duduk...kalau buat salah...apa lagi, ari nie...aku ajak K.ana teman kan aku ge bayar saman kat MBPJ..... aku belasah je tahu ke tak ke tempat tu....tapi nasib aku baik....tak sempat sesat lagi dah jumpa....settle satu beban di kepala....

4 ulasan:

mohd nor a.k.a saintis said...

bagusnya...aku dah tak ada masa nak menulis dah... banyak benda yang tertulis dikepala dari di skrin.

eeeda said...

Ko dah lega kan sekarang...tapi aku pun dah tak lama...lepas nie ada misi lain pulak???? tunggu....

~Insan Biasa~ said...

uiksssss....misi apa ida? apsal aku x tau...ihiksssss....hehe

eeeda said...

Insan Biasa...
Nanti aku bagi tahu lah kat ko...jangan risau...