Monday, July 13, 2009

KAWAN BELANJA MAKAN

Sejak akhir2 nie....aku tengok my boss ok lak pulak....boleh tu nak buat perkembangan staff cari hari yang semua cikgu cikgi tak ada kelas PPJ tu...Aku suka lah...bukan apa tak yah aku susah payah nak ge mengadap, nak mohon pelepasan....Perkara yang paling aku tak suka, bila terpaksa kena mengadap boss....

Ari tu pulak aku datang lewat...semua orang dah ada kat dewan....my boss pun dah sampai...malu pun ada. Nie semua gara2 tido lewat dan kepenatan. Tak pe lah bukan selalu pun datang lewat...perkembangan staff mula 8.00 pagi hinggalah ke 12.30 tengah hari... standart lah tu...

Lepas habis perkembangan staff, member aku nie nak belanja makan kari kepala ikan kat lukcy garden bangsar....Aku sebenarnya tak boleh makan kari...nanti perut aku nie meragam...tapi orang dah pelawa apa lagi terjah je lah....nasib baik lah ada ayam tanduri dan sotong goreng kunyit....hu lega, aku nie sebenarnya tak makan pedas....dari dulu, kini dan selamanya....

Takut aku tengok kepala ikan merah, besar tu....first time aku tengok org makan kari kepala ikan sebesar tu.... Kak Gee, dgn Wani sibuk dok berebut mata ikan....habis dibelasanya 6 biji mata ikan....Aku dgn hafiz memang tak reti makan kepala ikan....Mazri dan Nana belasah jugak lah walaupun tak beriya sangat....K.wan dgn Cikgu Mat Noor, tu lah tempat depa selalu dating lepas kelas.....pekena kari kepala ikan mamak....

Apa pun K.Wan, terima kasih kerana belanja kami makan kari kepala ikan.

4 ulasan:

su said...

rugi tak makan pedas...tapi oklah makanan pedas satu faktor kegemukan..hihi

eeeda said...

Sampai kehari nie akak tak makan pedas...bahagia je... setakat sepinggan tu habis je nasi...

sayha said...

sedap tau makan kat sana. akak penah juga makan kat sana ngan k.wan & noor. Rasa rindu pula kat korang semua. Su... balik sini bg tau akak, boleh le jumpa...Farid, ko bila nak dtg sini?

eeeda said...

Sayha...
Akak saya tok leh ge dgn kari...saya memang ada perancangan nak ge kedah tu.... kak yati sibuk dok nanya bila nak datang....janji akak bawa saya jalan2...