Tuesday, July 14, 2009

KESIBUKAN MULA DIRASAI

Kita yang duduk kat KL nie tak rasa orang yang kat kg sekarang nie tengah sibuk buat persiapan itu dan ini.....Nak buat macam mana.... keja....keja pulak bukan jenis keja yang senang ambil cuti pulak tu.... Dalam aku sibut menaip entery nie...aku dapat sms mengatakan kelas aku ditunda pada hari Ahad....rosak program. Sepatutnya kelas hari Sabtu...dah le ari tu nak hantar tugasan...ada kelas ganti lagi....aku masih lagi berfikir2 nak ponteng ke??? atau tak???? ...Susah jugak nak buat keputusan. Sepanjang aku belajar secara PJJ aku tak pernah lagi ponteng kelas sesuka hati.... Kecuali tak sihat dan ada program sekolah yang tidak dapat dielakkan.

Sms drpd : lailysuriani OuM
Salam sejahtera, adalah dimaklumkan bahawa Tutorial 4 IPBA- OUM akan ditunda ke 19/7/09 (Ahad) berikutan terdapat midterm exampada 18/7/09 ( Sabtu) sebarang masalah mohon tuan/ puan hunbungi En. Salam 03-261.......

Terkedu aku seketika.....
Tak balik kan susah...banyak hati nak kena jaga nie.....dah lah jarang2 balik.....time2 mcm nie pulak tak balik lagi lah.....tak patut....

Aturcara majlis perkahwinan adik bongsu aku....ini mungkin kenduri kawin yang terakhir dan mungkin tak??? Ada lagi ke kenduri lepas nie...mungkin ya, mungkin tak. Yalah, ada lagi adik sepupu yang tinggal bersama dengan kami....tapi masil belajar lagi....mungkin sepuluh tahun akan datang kot baru ada kenduri lagi....


Kad jemputan pengganti diri telah diedarkan kepada para jemputan...menunggu masa je ...majlis akan dilangsungkan....aku rasa org yg paling seronok tentunya pengantin.... kedua mak ayah aku... lepas satu tanggungjawab mereka kan.... dan seterusnya kami semua....ya lah bertambah ahli keluarga... Adik aku seronok betul, cuti kawin pun sampai 2 minggu, hu...lama tu....seminggu sebelum dan seminggu selepas.....Boleh lah ge honey moon jauh sikit....

Pelan ke rumah kami di Kampung Chengkuak Damak, Jerantut Pahang.

Kampung Damak, Jerantut.

6 ulasan:

~ShiMa~ said...

Oowhh..orang jerantut...
I love Jerantut!!! Cintaku tertinggal di Jerantut.

eeeda said...

Loh kotnya knp tinggalkan di sana....bawa lah sekali ke mana pergi..
tertinggal boleh ambil balik...
kalau ditinggal biar lah...
Jauh drpd pandangan mata krn bisa membuat hati terluka....

~Insan Biasa~ said...

balik ler ida....asgment pass kat sesapa...

eeeda said...

Tapi ada kelas ganti...klu tak datang dah kira 2T aku miss...tp ada masa lagi untuk aku buat pertimbangkan.

izman said...

alamak, aku tak dapat pegi kenduri adik ko, aku tak balik.

eeeda said...

Izman,
Tak pe nak buat mcm mana...yang penting kita doakan majlis berjalan dengan lancar dan berkekalan hendaknya...