Sunday, January 3, 2010

BUAT LAPORAN

Gambar mms from mie

Member nie balik kg punya lah jauh dari Kedah ke Johor naik motor..... semua orang dok risau... aku nasihatkan pos aja motor tu... tak nak, nak jugak bawak sendiri.... petang bertolak dari Kedah pagi esoknya baru sampai di Johor. Ingat nak ajak minum kat restoran jejantas.... rupanya pukul 4 pagi baru sampai sg. buloh.... tak pelah janji selamat....
Nie gambar dah sampai di kg halaman di Yong Peng....
Laporan bergambar lagi nie.... sebab takut orang risau.....
Harap2 lepas belajar nie dapat posting semenanjung je lah mie kan.... tapi Sabah, Sarawak ok gak elaun banyak....

2 ulasan:

Mazru Majid said...

alhamdulillah selamat sampai...

eeeda said...

Budak2, dia tak tahu kita risaukan dia...