Sunday, January 31, 2010

KE PUTRA NILAI

Minggu nie, memang full 7 ari seminggu... mana taknya, ari Sabtu dah janji dengan kawan nie nak temankan dia ge ambil kunci umah dia di Putra Nilai.... aku pulak yang bersemangat..... bukan apa masa nak beli umah nie pun dia pe cari dengan aku.... so sekarang dah nak ambil kunci.... teruja gak aku.....

Kawan aku nie, keja kat kampung.... tapi beli umah kat Impiana Residence..... masa dia beli pun dah 200k lebih.... sekarang aku tak tanya pulak harganya berapa..... kat sini internet free..... rumah tak payah pasang gril.... mana tak nya pagar elektrik sekeliling tu... jiran sebelah umah dia pun tak pasang gril..... nak masuk kawasan nie bukan senang....

Nie view sekitar depan umah dia.... penghuninya 80% melayu.... member dah semangat nak tukar mengajar kat sini..... nanti senang lah ge Nilai ada tempat nak lepak....

4 ulasan:

ONE ZABA said...

pegi nilai jangan lupa bawak duit seguni.

sI tEDI said...

putra nilai.. keluar tol terus perumahan ni kan?

eeeda said...

One zaba: Mana nak bawak duit seguninya... poket dah memang kempis setiap bulan....

Si tedi: Ya. Mana tahu pernah pegi ke????

azie said...

wei kami dh bace artikel putra nilai....lawo gambo....heheh tapi yang mahalnye gambo tang punggung org tu..hehehe..tgk dari belakang cam kenai je....hehehe