Sunday, January 31, 2010

KAWAN2 BUAT MAKAN2

Wani, hang kalau bab makan memang, ingat2 org belakang nie tak makan lagi.... Pasal panggilan tu,...sory ye, dah biasa aku, engkau.... tahun nie pulak nak ubah... suruh panggil kak wani .... rasa mcm kekok lah pulak.... k.az tu lain wani....sebab dari awal lagi guna panggilan tu....

Ari Jumaat lepas sekolah, kawan nie buat makan2 'potluck' kat umahnya.... tuan umahnya yang pakai kain tudung warna hitam ( K.Gee). Ramai jugak kawan2 yang datang. Aku datang dah lewat... orang dah siap makan. Nasib baik lah banyak lagi makanannya.....

Sempat lagi tu, lepas makan posing ramai2..... bukan selalu pun dapat kumpul ramai2 mcm nie.... Kain langsir tu.... hari semalamnya baru siap pasang......

Nie acara santai2 lepas makan.... Kak Az, tengah temberang apa tu.... aku tengok sejak dah bertukar DG nie lain je.... dulu tak pakai pun tanda nama.... sekarang sentiasa tersemat je.... lepas nie makan besar lagi kami..... kat sekolah nie memang mcm tu..... siapa dapat tunggakan mesti dapat makan besar.... so yang akan dapat tu, sendiri mau ingat ye.

Nie view umah K.Gee. Belum siap sepenuhnya lagi.... aku tengok pun takut, besar sangat.

2 ulasan:

relevan said...

Best arhh..ada makan makan lagi..ni bila time eeeda buat makan makan jangan lupa kome yak..

eeeda said...

Ada makan besar terus tahun nie....