Thursday, February 10, 2011

MASTANA RESIDENCE

Malam nie sempat jugak aku menjengah di laman sosial fb Seri Pristana Mastana, mana tahu ada berita-berita terkini ke. Maklum lah aku nie... kuar awal pagi... balik dah malam. Apa yang berlaku, kalau kita tak ambil tahu... memang tak tahu lah.

Aku nak duduk lama kat taman nie... kalau boleh sampai pencen kat sini. Kalau tak bercampur dengan masyarakat... payah jugak kan. Insya Allah aku akan menyokong apa sahaja keputusan yang ajk buat... asalkan memberi kebaikan kepada penduduk.

Antara perkara yang bakal dilaksanakan dalam masa terdekat nie.... setiap kenderaan perlu menampal stiker. Designnya memang cantik. Tambah menarik dengan warna orange. Tahniah kepada Ajk yang bekerja keras bagi memastikan semuanya berjalan dengan lancar. Apa yang lebih penting keselamatan penduduk di taman ini lebih terjamin.

Aku copy from fb:
Persatuan telah sebulat suara bersetuju untuk mewujudkan kawalan sekuriti mulai bulan Mac. Oleh yang demikian, penyertaan semua penduduk Seri Pristana 2 (Mastana) adalah 'WAJIB'. Bayaran yg dipersetujui adalah sebanyak RM30 sebulan. Persatuan telah bersetuju untuk membuka kaunter bayaran pada 19 dan 20 hb Feb ini di laluan masuk Jalan SP 2/3. Pada hari tersebut, penduduk dikehendaki membayar sejumlah RM100: pecahannya adalah seperti berikut : RM30-Yuran Tahunan, RM30-Yuran Sekuriti bulan Mac, RM30-Deposit Sekuriti dan RM10-Yuran pendaftaran.

Diharap semua penduduk dapat memberi kerjasama. Tanpa kerjasama agak mustahil apa yang dirancang dapat dilaksanakan.

Kita selalu bertanya apa yang kita dapat...
Tapi kita jarang bertanya apa yang kita beri...

0 ulasan: