Friday, February 5, 2010

PANDAI2 LAH NAK HIDUP


Terima kasih kepada kawan den yang memberi kebenaran agar tugasannya sepanjang tempoh pengajian di OUM dapat dikongsi dengan rakan2 yang lain. Mungkin hasil tugasan ini tidaklah sehebat mana. Kawan-kawan boleh ambil yang mana berkaitan sebagai panduan bukan mencedok bulat-bulat.

Koleksi tugasan terdiri daripada kertas HBME, HBHE, HBMT, HBSH, dan HBSE. Sebenarnya setiap semester soalan tugasan adalah berbeza. Kadang2 format dan kehendak sesuatu tugasan bergantung kepada tutor jugak.

Akhirnya berjaya jugak aku upload dokumen ke blog. Terima kasih Siti kerana tolong akak. Jasamu di kenang.

Apa guna kata nak berjaya...
Jika tak berusaha sedaya upaya...

3 ulasan:

ONE ZABA said...

nak hidup pun mesti pandai....

.: mama cute :. said...

Beb.. yang HBET takde ke..aiyooo..sedey aku..hua hua hua

eeeda said...

One zaba: nak hidup mesti kena pandai ma... tak pandai mcm mana mau cari makan.

Mama cute : HBET tak ade...nie ko kena buat sendiri...