Sunday, October 23, 2011

MAKAN-MAKAN DI HOTEL CRYSTAL CROWN

Dari kiri aku, Sharizan dan anak kesayangannya, Hajjah Zakiyah, Aida dan Aina

Semalam aku bersama rakan sekerja bawa anak-anak pengawas PSS Hi-Tea di Hotel Crystal Crown... rasanya dah selalu sangat makan kat sini... tahun nie je dah berapa kali... Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar... walaupun tak ada orang kuat... Pn. Suzanna masih lagi cuti kecemasan di Kelantan... manakala Pn. Hanida bercuti ke Bandung... semua urusan telah disettlekan oleh mereka berdua...

Pada hari Sabtu, semua tugas tersebut diambil alih oleh cikgu-cikgu yang datang...

Bergambar di luar hotel untuk kenang-kenangan...

Rupanya ada jugak anak murid aku nie yang tak pernah merasa makan di hotel...(kira first time lah nie) bawa murid yang dengar cakap senang nak handle... so memang tak ada masalah.... rata-rata murid sangat berpuas hati... dan kenyang sangat mereka makan.

Aku dulu pun tak merasa makan kat hotel... dah kerja cikgu baru lah merasa makan di hotel... itu pun sebab kursus diadakan di hotel... kalau tak... tak ada lah... ya lah aku nie orang kampung.

Seronok jugak bawa murid-murid nie sekali sekala makan di hotel... supaya mereka merasai pengalaman yang baru.

0 ulasan: