Thursday, October 27, 2011

SINGGAH DI TUGU NEGARA

Kalau nak ikut kan cerita nie dah basi pun... cerita hari Selasa minggu lepas... time pe mandi-manda di Desa Water Park... aku baru terjumpa gambar nie kat FB anak murid... so aku copy and buat entry kat blog nie...

Oleh kerana banyak masa... so kami singgah sekejap di Tugu Negara yang terletak berhampiran dengan Tasik Perdana...

Aku saja pakai baju sama dengan anak murid... nampak muda remaja sikit kan... sama tinggi je pun aku dengan anak murid... pakai pakaian hampir sama... so orang tak perasaan sangat yang mana satu cikgu... aku kan suka buat perangai giler-giler... he he he...

Izzah sempat tutup muka... tahu lah hari dah semakin panas... dah tak nampak muka...

Nasib baik gambar nie nampak muka kamu Izzah... kalau tak... tak glamor le ya.

Kenangan bersama anak murid tentunya setiap tahun berlainan... so setiap detik bersama mereka perlu diabadikan dan dikongsi dengan pembaca... rakan-rakan sekerja dan kekadang ada juga anak murid aku yang singgah di sini.

1 ulasan:

norinaomar said...

wah sakan ye..
seumur hidupku tak pernah menjejak kaki ke Tugu Negara.sadis betul.
Cuti panjang nak ke mana pulak?