Monday, December 21, 2009

AKU BERMIMPI LAGI

Eja bersama suami dan anak tersayang

Hari nie... aku rasa lega bangat. Satu bebanan di kepala dapat diselesaikan, walaupun terpaksa menempuh pelbagai cabaran.... daripada malam tadi.... sehingga lah ke pagi nie... Aku berkejar ke Cheras and than balik semula ke Klang... memang penat tapi.......

Sampai di rumah aku solat zohor than terus lena dikepenatan yg melampau.... org kata tido petang tak elok utk kesihatan.... tapi aku buat jugak... bukan selalu pun... jarang.. jarang... Jaga daripada tido aku tersenyum.... kawan aku jd pelik... dia tak tahu.... aku bermimpi lagi....
Aku bermimpi bertemu dgn pelakon pujaan hati ku... siapa lagi kalau bukan eja... siap sembang pasal anak dia.... belum sempat tanya siapa laki dia aku dah terjaga... aduh knp mimpi yg kita seronok kejap je.... kalau mimpi hantu tu.... boleh pulak sampai berpeluh... nie dah kali kedua mimpi eja....lepas kali ketiga dapat jumpa betul kot...

Pernah kwn kat sekolah tanya....akak nie lesbian ke??? orang perempuan selalu minat pelakon lelaki....tapi akak pelik minat pelakon perempuan..... aku punya alasan tersendiri..... pelakon eja nie aku minat sebab penampilan dia yg lemah lembut dan bergaya...pakai apa pun nampak kena je..... mungkin kelebihan dia yg tinggi lampai... dan aku sendiri klu blh nak jadi mcm tu.... tak sepenuhnya pun.... sikit jadi lah....

Kalau kita suka lihat org berpenampilan kemas....
Begitu jugalah org lain ....

Suka lihat kita berpenampilan kemas.....

4 ulasan:

sI tEDI said...

normallah tu.. trakkan nak minat lelaki je kan??

aku pun minat eja... org nak ckpape pun.. ske lakonan dia... kecantikan dia.. eehe he he

eeeda said...

Ada juga peminat eja....

relevan said...

Kawan minat Rosyam Noor jer..pelakon orang putih Clint Eastwood..

eeeda said...

relevan :Gadingan pelakon yg mantap tu... cerita yg eja dan Rosyam Noor memang koi tak lepas peluang.