Saturday, December 5, 2009

MEMENUHI MAJLIS PERTUNANGAN

Hari nie program aku.... ikut k.samrah and the geng ge majlis pertunangan kawan depa kat Pandamaran Klang... Nie lah Sharah yg aku ceta tu.... adik lagi tu... posing sakan kat keta Myvi SE kepunyaan kwn aku yg sorang lagi nie.... bab posing aku tak boleh handle betul dengan depa nie... nie kat umah kwn depa yg sama mengajar di Sibu.... kat Jalan Kebun....

Berkawan dengan ustazah2 nie... kena lah ayu sikit.... mudah2an dapat sikit2 tempias aura ustazah dan lebih penting berubah ke arah kebaikan.... Ustazah Samrah... tak sembuh lagi tangan dia tu.... tapi jalan on je...

Sempat lagi aku bergambar kat pokok buloh yg rimbun..... cantik kan... aku ingat umah aku nanti nak tanam pokok buloh.... trade mark umah aku nanti.... apa??? pokok buloh..... Ustaz Wan Hussin jadi mangsa kali nie ambil gambil kami.... bini dia sama je.... memang jenis kaki suka bergambar... mana pegi pun mesti ada kamera.... he he he... depa 2 org tu dapat pindah semenanjung..... Ansyarah kat Kota Damansara.... K.Samrah sama sekolah dgn aku... ada gak nanti org jelous kat kami he he....

Sempat lagi bergambar dengan tuan punya diri yang bertunang pada ari nie... Selamat bertunang kepada Titiwarni bt Samuri.... jangan lupa jemput kami bila majlis nanti.... Antara yg hadir K.Samrah, K.Hasniza, Ansyarah, Puteri Sharah dan aku menyelit sekali....

Menghadiri jemputan satu tuntutan....


2 ulasan:

sI tEDI said...

kenapa tgn kawan tu berbedung..

selamat bertunang

eeeda said...

Kemalangan keta di sibu.... patah tulang selangka... dah 2 bulan tu ...