Saturday, December 26, 2009

PENGANTI BERSERI MENJADI RAJA SEHARI

Gambar di hari bahagia adik aku.... majlis kahwin dah lama berlalu tapi aku baru je terjumpa gambar nie kat fb seseorg.... so aku copy lah letak kat blog aku nie..... bukan apa blog nie ada org yg mengikuti ceta secara senyap.... tahu2 ada org sini ckp dia terbaca kat blog ko..... ada org sana ckp dia terbaca kat blog ko..... seronoknya ada peminat....

Sory ye tuan empunya diri.... tak minta izin pun nak letak gambar ko kat sini.... klu tak suka just hantar email.... nanti aku delete... aku takut gak nanti kena saman..... duit tengah tak dok nie.... bukan apa ada org yg tak datang kenduri sibuk nak tengok gambar ko kawin.... siapa yg nak tengok tu???? kawan2 aku yang kenal ko..... tu je....

5 ulasan:

.: mama cute :. said...

samat pengantin baru adik ngko..hehe..

eeeda said...

bukan pengantin baru... pengantin dah lama... bulan 7 ari tu lagi...

ONE ZABA said...

tuna rumah bila pulak!!!!

relevan said...

Kawan menyokong komen dari One Zaba..Tuan rumah bila pulak?..

eeeda said...

Tuan umah ada calon yg dah sesuai, jalan je...