Saturday, December 5, 2009

KENANGAN 2009

Kenangan betul mengajar tahun 6..... dapat baju.... bukan disponser tau... bayar sendiri nie... (takut nanti ada pulak yg buat spikulasi) nak buat kenangan punya pasal.... Terima kasih kepada penyelaras yg bertungkus lumus buat semua nie.... beg nie tempah khas untuk murid2.... senang nak letak segala mcm fail dalam nie....

Apa yg lebih penting bagi aku kerjasama dikalangan mereka tu amat berharga..... kejayaan yg ingin dicapai tak akan tercapai tanpa kerjasama drpd rakan-rakan..... aku tahu walaupun aku KP.... tapi aku perlu bimbingan drpd guru2 lama..... terima kasih kepada Cikgu Mohd Noor dan Cikgu Rozam.... banyak tolong aku..... memang best lah kerja dengan kalian..... keja memang tip top.... kdg2 aku pun tak terkejar... Siapa kata cikgu lelaki tak bagus......bukan semua.... Nasib baik aku jumpa yg bagus..... so aku pulak jd segan....

Belajar drpd yg lebih baik.....
Supaya kita akan jadi baik....

5 ulasan:

ONE ZABA said...

tak pa...usaha yang murni pasti mendapat balasnNya juga.

sI tEDI said...

yup!

jangan belajar dengan org yg silap!

eeeda said...

One Zaba: Perkara yg baik akan dibalas baik...

Si tedi : Ada ke belajar dgn org yg silap....

UstazCahaya said...

Salam Cikgu:-)

Suka dengan ayat ni->>

"Belajar drpd yg lebih baik.....
Supaya kita akan jadi baik...."

saya juga suka 'belajar dpd yang kurang baik'..

eeeda said...

Ustaz:
Belajar yg kurang baik perlukan ilmu yang lebih..ustaz mungkin boleh... kami nie takut terikut pulak...