Friday, November 27, 2009

BALIK KG DI DAMAK....

Cuti sekolah dah bermula... semua dok sibuk nak balik kg.... begitu jgk dgn aku, memang tak sabar2 nak balik..... sepatutnya ari Ahad lagi aku nak gerak balik kg.... tapi cuaca tak menentu, so aku tangguh perjalanan.... Hari Isnin, aku bersiap2 untuk balik kg.... tapi sebelum tu sempat lagi sarapan dgn Cik Siti Aishah pekena roti canai di kedai Kasim....

Last aku balik kg.... raya puasa ari tu... so dalam perjalanan konon2 nak test power keta aku.... kat High way pantai timur, sebab baru service habis beratus.... aku tekan naik 130 km/j..... tut..tut... keta aku mula naik 'temperature'.... masa tu aku dah mula slow.... takut gak, apa2 hal kat highway tu..... lepas tu ok.... aku drive sampai bandar....

Aku dapat call kwn aku nie.... on the way ke bandar... so aku tunggu dia kat kedai makan sebelah stesen teksi.... kebetulan memang nak jumpa dengan geng blogger sekali..... Tak sangka betul dapat jumpa dengan blogger relevan org yg paling suka memberi komen dalam blog aku.... terima kasih relevan sokmo kerana oak sudi jumpa kawen kat bando...

Lepas tu aku teman kawan aku.... Hairul nie ambil motor dia di pejabat pos.... sebenarnya dah banyak ari motor tu sampai.... di pos dari JB... maklumlah dah habis buat degree.... walaupun belum konvo... aku nak ucapkan tahniah.... Insya Allah ada kelapangan konvo ko nanti aku datang....

4 ulasan:

myQza said...

masih di kampung?

salam aidiladha!

eeeda said...

Dah ada di KL.... Rakan blogger relevan saya dah jumpa.... misi seterusnya.... mungkin boleh jumpa dgn rakan blogger sI tEDI pulak kot...

Relevan said...

Nak ikut..nak jumpa kawan2 siTedi..nak amik bawa balik Pahang..heh heh!

eeeda said...

Relevan: Tu ah.. rasanya dia org melaka.... 19 dis nie koi turun melaka....