Tuesday, November 17, 2009

KANAK2 & GURU2 RIANG

Anak murid aku, Iman dapat anugerah tokoh kanak2 tahun nie..... memang layak pun... so tak boleh dipertikaikan.... Hikmah comel je ari nie.... cikgunya pun boleh tahan gak klu bergambar.... Nana dgn Aishah cute gitu.... Ajk hadiah pun boleh tahan gak sibuk ari tu..... so aku letak gak lah gambar depa nie..... Gambar aku ari nie.... memang tak ada.... sebab aku pakai pakaian sukan... gara2 tak dtg meeting.... rupanya depa dah ubah program.... tapi biasalah aku.... buat bodoh je...

Tak sangka Cik siti Aishah pun diberi penghormatan untuk menyampaikan hadiah kepada murid2.... Cikgu Nana pun sama gak lah.... ada dah gaya PK2 tu.... tapi muda lagi, banyak lagi perlu belajar.... Kat sekolah aku nie... memang boleh puji lah guru DG41.... memang boleh buat keja.... Wani dgn Wan gadingan mantap sebagai juruacara pada hari tu....

Persembahan daripada murid tahun 6.... boleh tahan jugak anak murid aku nie menari.... aku je tak lepas2 lagi.... memang tak boleh kot... kalau aku menari gak... mahu sebulan pun org dok ceta lagi..... aku klu menari, lebih teruk lagi daripada mawi kot... kayu gitu..... ambil gambar boleh lah.... yg tu mmg aku minat.... org tak suruh pun aku memang buat.... so jgn marah lah keng kawan yg tak berapa suka gambar dia masuk tenet nie...

Nie pulak persembahan daripada murid tahun 6 yg dilatih oleh cikgu nana. Tahniah nana..... ko memang berkolehan lah dalam bidang nie... sejak akhir nie memang meriah lah setiap aktiviti yg dijalankan di sekolah.... cikgu2 pun seronok.... ada je persembahan drpd murid mahu pun drpd guru....

Nie aksi artis yg tak berbayar kat sekolah aku.... nana menyanyi memang best lah... nana dgn lagunya 'My heart' dan k.nida pulak dgn lagunya 'Berdua lebih baik' .... lagu tu sebenarnya ditujukan khas buat nana.... dgr ceta skrg nie dah berbunga2 gitu.... akak sokong je nana.... Tak sangka cikgu mat nor pun boleh tahan gak.... layan......

Aksi2 guru menari bersama dgn murid tahun 6..... puh memang dpt tepukkan gemuruh lah... aku nyaris2 nak kena tarik menari kat atas.... nasib baik sempat menyelamatkan diri dengan kamera... nie lah hasil yg aku dapat SNAP utk tatapan keng kawan semua..... tahniah kpd cikgu2 yg mmg spoting giler nie.... k. nida, nana, k.ina, sulia, cikgu mat nor, pie, khidir dan jef....

7 ulasan:

~ShiMa~ said...

wah..bestnya..itu program ape tu? hari kanak2 ke?

sI tEDI said...

amboi!! Meriahnye!

eeeda said...

shima: Program hari kanak2... peringkat sekolah....

Si tedi : Meriah mmg meriah...

ONE ZABA said...

mentang-mentang la coti dah dekat...tu yang seronok lebihnya.

relevan said...
This comment has been removed by the author.
relevan said...

Sori eeeda ada kesilapan ejaan komen kwn diatas..

Nanti eeeda tak buat ke program untuk murid2 sekolah didalam waktu cuti sekolah?..

eeeda said...

One zaba : tu salah satu sebabnya... he he he....

Relevan : Ada program utk murid... Nak ajar M.word, M.power point dan email... he he he.. tu balik kg seminggu je...