Saturday, November 28, 2009

KIRIMAN YANG DIHARGAI

Walaupun hanya beberapa patah kata ucapan yg aku terima.... tapi aku tahu orang tu ingat untuk memberi ucapan.... ucapan yg diberikan amat aku hargai.... mungkin orang akan ckp buat apa nak simpan setakat mesej yg diforward je..... bagi aku ianya terlalu istemewa.....

Selamat Menyambut Hari Raya Haji
~Choy Rompin~

Lembu tu hilang di sawah,
Org kampung sibuk mencari,
Jika anda tekan ke bawah,
dah sah....!
Andalah lembu yang kami cari!!
Kalau ada jarum yang patah,
Tak payah simpan lagi,
Kalau ada hati yang marah,
Kena ingat aku pun terkena tadi,
Jarum yang patah tu pegi lah buang,
Jangan dibuang bersama kain,
Kalau tak nak terkena sorang2,
Hantarlah mesej ini kat org lain...
~K.Mala~

Ahad cari Isnin...
Nak tanya nampak tak Selasa....
Agar ingatkan Rabu bagi tahu,
Khamis supaya tak lupa,
Jumaat dah raya.
Selamat Menyambut Hari Raya Korban.
~019-34....35~

Pencarian BAKAT baru seluruh Malaysia
sedang berlangsung.
Ciri2 yang dikehendaki:
* boleh membawa watak dgn baik
* stamina tinggi
* hansem / Jelita
* pandai memujuk
Sila datang ke uji bakat di Masjid Jamik
berdekatan anda pada 27/11/09
untuk memujuk lembu yang bakal disembelih!
he2 jangan marah ah....
Selamat Menyambut Aidiladha!
~LizaAyob~

2 ulasan:

ONE ZABA said...

aidilahda dah selamat....

eeeda said...

one Zaba: Tapi masih dirasai....