Sunday, November 22, 2009

MENONTON CETA 2012


Hari Sabtu petang balik daripada kelas memang.... lena teruslah.... sampai ke petang. Sedar2 dah nak gelap.... baru teringat malam tu ada janji dengan seseorang nak menonton wayang.... konon2 nak lepas tension lah gitu....sebab keja dah settle....

Ting tong.... ting tong.... dah pukul 8.30 pm...baru nak bersiap.... pukul 9.00 pm baru dapat gerak.... memang berkejar2 lah.... nak tengok ceta pukul 9.30.... sampai kaunter semua tayangan sold out..... yang tinggal pukul 12.15 am.... itu pun yang tinggal seat depan sekali.... kami beli gak lah.... sebab memang nak tengok kan...

Sementara tu... ronda2 sekitar JJ.... nak menunggu pukul 12 tu banyak masa ..... aku serius ckp, tak pernah tengok wayang mid night nie..... Ceta start je, bersemangat nak tengok..... lepas tu dah menggigil kesejukan.... aku tak tahan betul dengan air-corn nie.... nak tengok ceta pun dah tak seronok..... sudahnya aku tido...sedar2 tak habis lagi....2 kali tido...2 kali jaga pun tak habis lagi ceta tu.... member kat sebelah layan je.... mak ai aku tak sangka ceta tu habis pukul 3.15 am.... aku nie kira ge teman dia jelah tengok ceta tu.... apa ceta pun aku tak faham.... tapi member aku ckp memang best ceta tu.....

Balik jalan dah clear tak ada keta...... 10 minit dah sampai umah....

5 ulasan:

myQza said...

ha ha ha.. tdo lak ek cikgu eeda ni? ekekekeek

Relevan said...

Uiks nengok wayang tak ngajak orang ke eeeda..

~Insan Biasa~ said...

ntah nyer....tak ajak aku...huhuhuh

eeeda said...

Rupanyaramai yg nak ikut ye....

UstazCahaya said...

Memang patut dipuji jugak film 2012 tu. Saya baru selesai menonton movie ini petang tadi. Itu pun dvd sepupu bagi pinjam:-)