Wednesday, November 11, 2009

MENJELANG HARI BAHAGIA....

Hari nie aku nak sembang pasal kawan aku.... sibuk buat persiapan menjelang hari bahagia.... yang tinggal tak berapa minggu lagi.... aku tengok sekali tunang dia nie mcm peguam mahkamah syarie.... tapi sebenarnya berjiwa seni gitu..... memang sepadan lah mereka berdua nie.... gambar nie pun kira hari bahagia gak.... sebenarnya gambar nie mereka ambil masa konvo tunangnya baru2 nie di USM Penang dalam jurusan seni halus..... mcm tak sangka je... muka berjanggut ....tapi ambil seni halus...... nuar jgn marah he!

Yang kawan aku nie pulak..... sejak akhir nie pulak dok risau badan dia tembam.... mana taknya asyik dok ikut aku je makan.... pagi makan...petang makan... malam makan.... dia dok risau tu.... takut baju pengantin yg dah tempah... tak muat.... Kawan aku nie, bidangnya dalam IT... tu boleh masuk dgn aku... sebab aku minat gak... tapi aku tak ada kelulusan pun bidang tu.... Dia lain lah, lulusan UTHM, batu pahat, Johor..... dalam jurusan Teknologi Maklumat dan Multimedia....

Kalau dgr story kisah cinta mereka nie boleh tahan gak.... kalau tak jadi kawin boleh jadi mental... mana tak nya bercinta 9 tahun tu.... gaduh tak usah ceta.... tapi tak sampai 2 minit baik balik... giler kan depa nie...

Apa pun aku doakan semoga semua perancangan yang telah dibuat berjalan lancar seperti yang dirancangkan... Majlis akan berlangsung di Melaka pada 19 Desember nie.... Insya-Allah tiada apa halangan akak sampailah tu....

Memang sama comel, sama cute gitu.... jangan perasan pulak.....

6 ulasan:

myQza said...

semoga bahagia mereka berdua :)

ONE ZABA said...

ikut giliran...

jangan skip giliran tu udah la!!!

eeeda said...

sI tEDI: Ya lah sama2 kita doakan keng kawan bahagia selalu..

One Zaba : Kena ikut giliran ke??? Nak kejar pun rasanya tak sempat...

su said...

harap harap kak farid bertemu jodoh bulan 12 jugak...lagi gempak..

Relevan said...

Selamat pengantin baru..Orang itu bila lagi yak?..

eeeda said...

SU: Ko ingat mcm pilih ikan kat pasar ya... takut tersalah plih..

Relevan : Tengah mencari calon lah nie... belum jumpa lagi...