Sunday, November 29, 2009

PENGUNJUNG BERTUAH YANG DICARI

Dalam tempoh setahun setengah bilangan pengunjung ke blog aku semakin bertambah, walaupun blog ini hanya lah untuk coretan peribadi dan catatan perjalanan hidup aku sebagai insan biasa. Memang dari dulu lagi aku bercita2 untuk memberi sedikit cenderahati kepada pengunjung yang bertuah..... asalnya pengunjung ke 5555, tak jadi. Aku ingat yg ke 8888 pun tak jadi....

Sekarang aku dah pilih nombor yang aku kira cukup simbolik dalam hidup aku.... nombor tu lepas nie sentiasa meniti dibibir.... dan sentiasa dalam ingatan....aku harap sangat pengunjung berkenaan dpt print scrin bilangan pengunjung ke 10101.

L1 : Copy menggunakan print scrin.
L2 : Emailkan ke alamat yang tertera di blog sebagai bukti.
L3 : Jangan lupa emailkan juga nama, dan alamat lengkap
dan nombor phone (itu pun jika tidak keberatan)


Kalau dekat mungkin saya boleh sampaikan by hand....


6 ulasan:

Relevan said...

Uwaaa..kawan tak dapat..puas ngejas..

ONE ZABA said...

nanti aku try test cuba nasib ...

myQza said...

ekekekekeke.. aku skodeng nanti !!

eeeda said...

Pagi nie aku buka yg ke 10103 dah.....

~Insan Biasa~ said...

then...sapa pemenangnya????!!

eeeda said...

Tu ah...sehingga ari nie tiada siapa yang hantar email....memaklumkan dia lah org yg bertuah...