Sunday, November 22, 2009

KELAS LAST 4 THIS SEM....

Hasil Kerja Akhir.......

Setiap sem aku mcm tu gak.... janji nak berubah, tapi tetap gak tak berubah.... esok nak hantar.... malam tu lah baru nak buat..... keja last minute. Jangan tak caya, 2 asgmnt aku buat mlm tu.... akhirnya siap gak.... apa yang penting tiba hari nak hantar mesti siap.... tak tido aku malam tu menyiapkan....

Petang tu aku dah siapkan tebuk lubang.... tinggal print and than masuk pakai menual je.... tapi tuhan je lah yang tahu mengantuknya.... mana taknya, dari malam sampai ke pagi tak tido....
Nie merupakan asgment last bagi subject major.

HBMT3203 SMP yang diajar oleh Pn. Siti Khazimah bt. Sallip
HBMT4403 SMP diajar oleh Pn. Noor Khaliza bt. Mohamed Khairuddin.

Terima kasih Puan kerana memberi ilmu yang berguna kepada kami..

Toturial last dengan Pn. Khaliza, sempat lagi kami bergambar.... banyak sem jugak kami belajar dengan dia.... Memang jenis tutor yang rajin dan tak pernah jemu ajar kami .... kami nie kira boleh tahan gak sengal nya.... maklum lah basic maths tambah langsung tak ada.... tapi Puan nie sabar je ajar kami walaupun kena ulang banyak kali....

Lagi pun Puan nie memang bidang dia Maths.... so tak banyak masalah.... kami je bermasalah.... sem nie je aku takut sikit.... sem depan boleh tarik nafas lega dah..... bukan apa sem lepas ada member yg gagal paper maths.... tu yang buat aku takut nie...

2 ulasan:

~Insan Biasa~ said...

hahahaha....tahan gak 2 paper ko buat mlm tu...aku tiga2 paper buat malam tu...huhuhuhu last2 ngantuk giler pergi kuliah...

berair mata mcam menangis dah. tak tahan punya pasal...aku tuang dua kelas selepas kelas pertama tu...

dah kuar baru cerah sikit. tu pun lalok drive ...pergghh bahaya. ngantuk2 sempat gak singgah umah kawan aku yg baru balik dr sarawak...sementara dia kat umah mak dia tu aku singgah lah...dengar dia berceloteh kisah di sarawak....aku ngantuk balikkk....tambah dgn sakit kepala lagi tu...

aku balik umah....buat apa yg patut sat....amik bantal.ingat nak baring2 ja...sekali aku tido mati daaaa... sedar2 dah 1230 malam. orang call pun x dengar dah....hahaha tu la penangan buat assgmnt last minute.....padahal jawapan dah lama ada....masih gak nak nulisnya malam nak hantar kan...kan... padan muka aku....kuikuikui

eeeda said...

Lagi hebat ko....3 papaer satu malam....