Friday, November 27, 2009

KETA WIRA KU.....

Hari Khamis, dalam pukul 5 aku dah terpacak kat bengkel nie.... janji petang dah boleh siap.... tapi ada je yang tak kena... lepas satu...satu masalah yang timbul.... ada je benda kena tukar... dah tu, nak tukar kena tunggu enjin sejuk dulu.... aduh.. pukul 8.00 pm baru semua siap... Kesihan kwn aku Liza menunggu.... dari petang sampai ke malam..... terpaksa tangguh lagi perjalanan aku ke KL..... aku hantar dia balik sampai umah.....alamaknya esok le pagi2 aku bertolak ke KL....

Semua dah siap.... pomen nie siap tolong aku cuci minyak2... memang keja dia aku puas hati.... memang dulu selalu hantar keta repair kat sini....tapi keta wira aku nie, first time hantar kat dia.... dulu tak ambil tahu pun pasal keta... mentang2 kawan pomen keta..... rosak je call.... kejap je dah sampai....sekarang semua kena fikir sendiri....

Tapi bagus jugak, sekurang2nya tidak terlalu bergantung kepada orang..... banyak benda kita boleh belajar..... belajar hidup berdikari.. dan jgn ambil kesenangan atas kelebihan org lain....

Lagi satu pomen nie semua dia buat sendiri.... dia tak ada pekerja pun... tu yang aku puas hati.... dah tu keja dia memang kemas.....ting tong2.... habis jugak lah dalam RM400 lebih....

2 ulasan:

relevan said...

Uikss..400rm..heh heh takper takper..ujung bulan 12 dapat baki lagi..

Aok balik KL dah ke?..

eeeda said...

Relevan : Nasib baik ada lagi sikit hujung bulan 12....

Koi dah balik KL...