Wednesday, November 11, 2009

BELAJAR SESUATU YANG BARU

Setelah sekian lamanya aku nantikan masa yg sesuai untuk belajar benda nie .... atas kerjasama daripada rakan blogger aku.... Kin Hashim, dia tak putus2 bagi mcm2 contoh kat aku.... sekarang baru aku ada masa nak buat..... dan lagi mudah, bila kin dah link bermcm2 pattern scrapping kat blognya.... pilih je, mana yang berkenan di hati...

Adobe photoshop pula aku belajar daripada fisilitator school net kat sekolah aku... untuk hasil yg pertama nie boleh lah.... tapi kalau ada kelapangan nanti aku akan cuba lagi perbaiki supaya lebih kemas dan menarik..... aku kalau dah minat sesuatu tu... aku akan cuba dan cari org yg boleh ajar... sebenarnya byk aku belajar dgn kwn2.....

Sebelum nie byk aku belajar dengan anis apa saja yang berkaitan dengan blog..... edit gambar menggunakan photoscape aku belajar drpd blogger sue..... edit gambar menggunakan shutterfly studio aku belajar drpd blogger Kin Hashim.... semua blogger nie aku tak pernah jumpa pun..... apa pun terima kasih atas ilmu yang dicurahkan.... sekarang aku dah kembangkan kepada keng kawan di sekolah.... terbaru cikgu farid datang belajar dgn aku..... rasa seronok pulak bila kekawan seronok dapat apa yg kita ajar...

Anak katak terlompat-lompat...
Lompatnya pula tidak sehaluan.....
Kalau nak belajar tak kira tempat....
Asalkan ada kemahuan....

3 ulasan:

izman said...

ok dah tu, aku masih belum pandai nak buat2 editing gambar. sekarang lebih senang tak masukkan gambar.

Relevan said...

Kira ok lah ni menjadi..

eeeda said...

Izman : Nak menulis tak berapa pandai... kalau ada gambar tu nampak menarik sikit...

Relevan : Terima kasih....atas pujian..