Monday, October 26, 2009

AHAD YANG MEMENATKAN......

Nie antara kaki yang tak cukup tangan dibuatnya.... gerai aku jual ais krim....sampai habis lah stok kat tauke yang aku mabil tu.... memang laris betul gerai aku....nasib baiklah orang bawah aku yang boleh dikatakan cekap lah bab2 nie.... terima kasih kepada semua ajk aku... terutamanya suzanna (tudung pink), ustazah nooriza (tak ada dlm gambar), hajjah zakiah (kain tudung biru), pembantu pendidikan khas dan tak lupa minah aishah (berbaju merah).....
bukan senang nak uruskan semua nie... nasib baik ada mereka semua nie..... aku ada gaya tak tauke ais krim.... hu hu poyo je kan.....paling banyak untuk burger ais krim.... ada ke??? aku buat nama sendiri....suka2 hati aku je....

Cikgu Rozam.. jual apa tu.... jangan makan pulak.... saya tengok mcm sedap je... sory lah mmg tak menyempat nak melawat gerai orang lain.... maklum lah gerai saya pun tak menang tangan dibuatnya.... apa pun cikgu rozam memang stady je hari tu kan...

Tengok je lah dalam gambar tu...memang meriah giler lah... kira tahun nie sambutan memang hebat... nak banding tahun lepas.... tahun lepas sapo ketua tu????.... tahniah buat k. saniah kerana berjaya handle program yg ku kira hebat gak lah.... Promosi lebih kot tahun nie.... Awal2 pagi lagi di dataran perhimpunan dah mula dibanjiri dengan pengunjung... mcm kat sure heboh pun ada.....tok leh hebat sgt tu... sua rasa tv9 kot...

3 ulasan:

Payong Emas said...
This comment has been removed by the author.
kin hashim said...

Opppsss...sori saya delete komen pertama td, silap identiti, td akaun suami.

ni komen saya ~ wah...meriahnya! ada majlis apa? open day kat sekolah ke?

eeeda said...

Memang meriah... Hari Kantin & Hari Senam Seni untuk mengutip dana sekolah...