Thursday, October 22, 2009

BERKAMPUNG DI SKSB

Kali nie... aku cari kesempatan untuk bergambar semasa camping.... aku tak nak lagi jadi juru gambar udahnya gambar aku pun tak ada... tu yang curi2 jugak ambil gambar nie.... atas tu, lawatan pusing2 sekitar KL.... termasuklah mezium negara... bergambar ramai2 tu selepas majlis penutupan perkhemahan....

Bergambar dengan bekas guru pelatih UNISEL yang datang untuk menjadi urusetia sepanjang perkhemahan ini... terima kasih kepada mereka berdua nie.... mereka nie bertungkus lumus menguruskan murid2.... maklumlah perkhemahan hari persekolahan.... dah tentu pergerakkan guru agak terbatas....P&P tetap berjalan seperti biasa.... cuma guru yang mengajar pagi diminta untuk datang petang dan begitulah sebaliknya...

Nie gambar aku... selepas sebulan berhari raya.... kesan daripada open house sana sini....berat badan aku bertambah 5 kg.... dan semalam bertambah lagi 1 kg... penat berkhemah ingatkan makin turun... rupanya tak jugak..... Pakai baju kuning merah, nie dah semangat nak jadi warga Selangor... sebenarnya tengah tak ada idea nie nak tulis.....

Ha ha... yang nie gambar malam terakhir perkhemahan.... bergambar dengan pelakon dan juga penerbit.... Aku nie pemalu, nie kawan aku ajak bergambar....sebelum tu tanya dulu....bukan boleh main redah je nak ambil gambar.....anak yg aku dukung tu bukan anak aku.... tapi, anak kawan aku...gaya ibu mithali tu ada kot...

Mcm mana aku boleh bergambar dengan Devid Teo..... alkisahnya aku duduk jauh je tempat org nak shotting... sekali dia datang tegur aku...
"Cikgu jugak ke?" dengan muka lawak dia tu...
"Ya..."
"Sir saya mahu ambil gambar sama sir boleh ke?" dengan selambanya...
"Boleh, cari tempat lighting sikit... kasi terang"
Sudahnya berduyung2 kekawan datang nak bergambar....alih2 ambil gambar depa tu dulu.... akhir sekali baru gambar aku.....
Tapi kalau malam tu ada Eja aku lagi seronok......

Nie gambar pagi hari terakhir perkhemahan.... sempat je aku bergambar....

Poyo je aku dgn K.wan posing dekat pameran barangan angkasawan... sebenarnya kami tengah tengok tayangan program angkasawan.... minta tolong budak snap sekali....sebenarnya nak jalan penat.... panjat banyak sangat anak tangga nak sampat kat atas nie.....

2 ulasan:

su said...

eizlan yusoff tu ada 2 isteri ker???masing masing kilik anak ..hehehe..jgan mare arrr gurau jerk

eeeda said...

sebenarnya ko jelous tak dpt bergambar....akak lagi nak tunjuk2 kat ko... kalau akak dpt bergambar dgn pelakon pujaan hati ku..