Thursday, October 8, 2009

MEMBER KONGSI KESERONOKAN BERCUTI

Kawan aku nie ke Landon bercuti bersama keluarga.....Semalam lagi dia hantar mms kat aku.... tahu aje lah pakai hand phone murah mana boleh buka mms..... tadi aku top up phone.... barulah maxis bagi pasword.... so boleh lah aku buka kat tenet.... Ini antara gambarnya.... Aku mmg nak abadikan gambar mereka nie kat my blog....

Bila rindu wajah keng kawan, buka blog...
Bila rindu suara keng kawan, call aje....

Antara gambar yang dikirimkan oleh kawan den melalui pesanan mms. Wah k.nida bergambar sakan dengan patung lilin... Ok jugak... dapat bergambar dengan celebriti terkenal.... walau pun bukan yang betul...mesti depa sekeluarga seronok berada di sana selama seminggu....

Member sama tempat keja den ni berlepas hujung minggu yg lepas dan balik hujung minggu nie.... seminggu depa nie berada kat sana.... kami kat sekolah nie dok tunggu buah tangan utk kami yang merelef kelas akak....

Lautan luas sampai ke darat....
Tak sangka k.nida pijak bumi negara barat.....

Walau pun jauh merentas lautan...
Buah tangan untuk kami jgn dilupakan....

0 ulasan: