Saturday, October 31, 2009

HEY LADIES



Kali pertama aku dengar lagu nie mcm best gitu.... tak kisah lah lagu indon ke... lagu tempatan ke.... bagi aku kalau lirik nya memang bagus.... aku layan je... Lagu nie memberi peringatan kepada ladies supaya berhati2.... tapi tak sampai anti pulak pada lelaki.... sebab bukan semua lelaki sama....

Setakat aku jumpa ari nie lelaki yang berstatus suami orang memang pandai mengayat.... bisa membuatkan hati ini cair... kalau boleh, dan seboleh2nya jangan lah jatuh hati dengan laki orang.... bisa buat ladies nangis.... yang penting jangan mudah jatuh cinta pada seseorang tanpa usul periksa.... dalam situasi sebegini pun boleh buat ladies menangis.... kerana dikecewakan oleh lelaki....

Apa yang penting jadikan pengalaman semalam untuk menempuh hari ini dan akan datang....
Orang yg lemah adalah org yg tidak belajar daripada kesilapan....

8 ulasan:

Kamsiah said...

hehe bkn anti lelaki...tp wanita yg kena berhati-hati..

eeeda said...

setakat nie belum sampai tahap anti pada lelaki.... anti lelaki tu dah lawan fitrah alam...

ONE ZABA said...

bukan aku kut....

akob said...

cik kak walaupn kite laki,
ni nak gtau lagu sampai dua.. titanic ada lagu ni pn ada jugak..

eeeda said...

One Zaba: Dah tentu bukan....

Akob:Knp sama ke 2 lagu tu...saja letak sebab minat....minat nak dengar buat halwa telinga....

relevan said...

He he..awas suami orang2..ayat power boleh bikin wanita cair..jgn trigoda..erm alah..bila nak jumpa kat damak ni eeeda..he he

su said...

suami orang mmg nampak baik...kalau suami yang baik dia takkan ngayat orang lain..tapi takleh kata jugak ..dah mmg peel lelaki cam gitu...diorang suka test market...yang penting perempuan ni lah yang kne kuat...menggoda???mmg keje lelaki...kalau peratikan ayat ni: lelaki 9 akal 1 nafsu.apa yang satu tu???hmm perempuan lah...

eeeda said...

Relevan:
Koi balik kg...22 Nov sampai hujung bulan je....

Su:
Betul tu akak setuju... mcm ko ada pengalaman je...