Saturday, October 24, 2009

NAK GLAMOUR GAK......

Gambar nie telah diedit oleh Dayang Faridah

Aku dah install adobe photoshop tapi belum ada kesempatan nak belajar.... teringin jugak nak edit gambar dan buat macam2..... terutamanya mcm cover majalah....hu hu glamour tu.... nak masuk majalah yg betul2 rasanya mustahil.... aku belum ada kepakaran lagi nak buat mcm nie.... nasib baik lah ada kawan sudi edit untuk aku....

Dunia nie sebenarnya kecil kan.... tak sangka pusing2 kita akan jumpa orang yang sama..... Puteri nie kawan anis...dan minggu lepas aku pergi melawat kawan aku yang kemalangan di Sibu tempoh hari....ustazah sharah yang terlibat sama dalam kemalangan tu.... rupanya kawan Puteri masa di USIM....tapi ari tu tak dapat jumpa Ustazah, sebab dia balik Johor....kat fb pulak boleh perasan. Ustazah Sharah yang perasan......

Walaupun Puteri panggil Kak Ida, Sharah panggil Kak Farid.... tak kisah lah yang penting orang yang sama....

Asalnya kawan kepada kawan aku.....
Akhirnya jadi kawan aku jugak....

Biar ramai kawan... jangan ramai lawan....

4 ulasan:

ONE ZABA said...

aku pong nak jadi kawang gak la....

eeeda said...

Boleh...ari nie one zaba jadi kwn saya... besok kwn saya jadi kwn one zaba.... tahu2 je sana sini kwn kita.... hu hu seronoknya..

kin hashim said...

eeeda, nak buh gambar dalam magmypic tu boleh buat online... http://www.magmypic.com/

eeeda said...

Kin hashim:Terima kasih atas perkongsian ilmu...