Thursday, October 22, 2009

PROGRAM KEM 1 MALAYSIA

video

Sekolah aku antara salah satu sekolah yang terpilih untuk program kem 1 Malaysia. Aku terlibat secara langsung sepanjang 4 hari. Penatnya tak payah nak cerita...baru malam nie aku berkesempatan nak update blog..... tapi fb sempat je masuk kejap2... ini pun nasib baik kwn aku bagi pinjam laptop... dah 2 ari berturut dah nie aku bawa balik..... bukan apa laptop nie mcm2 ada tu aku seronok.....

2 ulasan:

su said...

huh terror dah nampaknyer...leh lah diiktiraf sbg blogger sk sg buloh...nanti su buat anugerah tu tahun depan...

eeeda said...

ko jgn nak poyo pulak... akak baru je belajar....